Urban Outfitters

Urban Outfitters har så himla många tjusiga inredningsgrejor som jag vill ha. Jag undrar hur det funkar med shipping till Sverige.. Någon vänlig själ som vet?

Två smyckeställ. Ett för örhängen och ett för armband tänkte jag. Det är så svårt att hitta smyckesställ som är både snygga och praktiska, men dessa är toppen. Se på bläckfisken! Sugpropparna fungerar som hål för örhängena!

En gång i mitt liv ska jag bara ha ett par rullskridskor.

Okej, nu förstår jag att det kan bli lite svårt med shippingen. Men förstår ni hur perfekt den här soffan hade varit i mitt nya rum? Den är så fin att jag orkar inte titta på den och tänka på soffan som får stå där i stället för den...

De här bokstäverna finns för 6 dollar styck...

..Och dessa för 8 dollar. Det där med skrivna budskap i inredning känns lite som min grej. När jag var 14 var ju typ en pensel ifrån att skriva en Kentlåt på min vägg. Vet ni hur glad jag är för att jag inte gjorde det?

Fantastisk bild av Eiffeltornet tycker jag. Jag vet att alla äkta parisiennes tycker att Eiffeltornet är en skamfläck. I.Dont.Care.

Mer Paris. I duschdrapperiform.

För att inte tala om alla coola böcker, cd-skivor, lp-skivor, kläder och smycken Urban Outfitters har. Kolla inte själva vettja, man vill klicka hem typ allt.


Kommentarer
Postat av: kisse

tänk vad kul det kommer bli när man får inreda sin egen lägenhet,, jag längtar!

2009-02-03 @ 16:48:46
URL: http://kisselicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0