Changeling

Angelina Jolies nya film har premiär idag! Inte för att jag gillar Angelina Jolie sådär jättemycket. Hon är ju en såndär typisk skittrist hollywoodkändis som jag bara inte förstår att folk intresserar sig för. Men för att storyn verkar hur intressant som helst. Och så är det ju 20-tal. Vackra 20-tal. Sedan jag köpte min nyårsklänning har jag snöat in på 20-tal totalt. Mode, inredning, film. Det är så fint!

Men det blir nog ingen bio. Inte idag iallafall. Jag har för tusan redan varit på bio den här veckan. Josse och jag såg Vi hade iallafall tur med vädret - igen, i hopp om att Johan Glans hade en ganska stor biroll. Men icke. Fan. Den var faktiskt riktigt dålig. Se den inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0