En liten tjej med jättelånga flätor

De enda gångerna jag någonsin överväger att någon gång i framtiden skaffa en unge är när jag då och då kommer på ett perfekt namn till den! Nu t.ex, har jag snöat in på Luna. Jag var så nöjd och glad med det enda tills Malin påminde mig om en liten detalj som genast gör namnet Luna lite mindre attraktivt... SAILOR MOONS KATT HETER LUNA. Visst fan. Visst minns ni Sailor moon? Jag var Sailor moon-besatt när jag var liten. Jag kan fortfarande hela sången. Men det bästa är förvandlingen. MÅNPRISMAN, FÖRVAAAANDLA MIG! Och så blir allt så där rosaskimrande och bubbligt och Sailor Moon får så fina så fina rosa stövlar och vita handskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0