Nej men årets video. Lätt.


Johnossi blev årets grupp på P3-guldgalan. Det var konstigt tyckte jag. Inte för att jag är den mest uppdaterade på svensk musik nowadays, men hur mycket har Johnossi hörts 2008? 18 karat gold är det enda jag hört. Och inte gillat så där jättemycket. MEN VIDEON DEN GILLAR JAG. Den kan jag relatera till. En sinnesjukt snygg brud i sinnesjukt snygga kläder beter sig sinnesjukt i sin sunkiga lägenhet. Jag menar. Hon juckar på en uppblåsbar delfin. Alla hästar är ju inte hemma...

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, jag gillar låten.. påminner mig om åttan-nian och broder daniel. mp3-tiden och de långa un derbara korridorerna i skolan.

2009-01-22 @ 23:07:07
Postat av: rosebud

oj glömde, från rosie

2009-01-22 @ 23:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0