Save my sad ass from Let's dance...

Hemmakväll. Jag är rädd att jag sådär som av en händelse kommer att hamna framför LETS DANCE. Fan det får inte bli så! Det finns inget tv-program jag föraktar mer, utom möjligtvis Stjärnor på is. Och körslaget (förra söndagen råkade jag hamna framför reprisen, och jag lovar, mina kinder blossade och blicken sökte sig ständigt upp i taket. Det är så fruktansvärt pinsamt att jag höll på att skämmas ögonen ur mig). Men det är bara att erkänna. JAG VILL SE MAGDALENA GRAAF OCH BLONDINBELLA DANSA. Jag vill det.

Men. Jag ska kämpa för att det inte ska bli så. Fyra snygga och smarta filmer har jag lagt fram att välja mellan.


Först Virgin Suicides.


Sen Pulp Fiction. Älskade Pulp Fiction. Jag kan inte räkna gångerna jag sett den på två händer längre. JAG ÄLSKAR DEN. Och snyggaste Uma Thurman.


2 days in Paris. Med (och av, impressive...) coola Julie Delpy. Parisnostalgi. Ah den är så söt.


Eller Blowup. Det här är typ 1900-talets snyggaste film.

Aesch. Jag lovar. Det blir Lets dance...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0