Skor ÄR kärlek...


Åh jag vill tro att man kan bli kär i ett par skor. Iallafall att de kan framkalla känslor som liknar kärlek. Men det är en kort förälskelse, jag tröttnar fort. Men just idag blev jag blixtförälskad i dessa små kilklackar. Jag tror de får ersätta Minimarketkilklackarna jag tjatade om för någon vecka sedan. Jag har sett dem nu. Men bara i rött och blått. De fick mig verkligen att tänka på ett par gummistövlar jag hade i sandlådan när jag var fem. Inte så kul då längre.

Och så fick jag paket på posten också. Har behövt en väska jättelänge nu. Den senaste tiden har jag gått omkring med alla mina tillhörigheter i fickorna. Men väskor är det svåraste jag vet. Billiga, snygga väskor existerar knappt. Den här är dock skitsnygg. För att det är en rakt-av-kopia på en Balenciaga. Störigt. Men vad gör man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0