CHEERMEUP

Låg och ville dö i min säng för några timmar sedan. Eller, nu behöver vi ju inte ta i, men jag är sjuk. Feber och snorig näsa. Och så plågar kryddpojken mig värre än någonsin. Det är en mycket lång historia det här, men i korta drag: Han blev kär i Anna B i vår lägenhet (som är åtta år äldre och några mil över hans nivå, därför blev vi alla sådär måttligt chockade när kärleken verkade vara besvarad), hon tog hans oskuld kvällen innan hon åkte hem, och lämnade kryddpojken heartbroken kvar. Nu går han omkring och snyftar (JAAAA, snyftar, jag lovar att jag inte överdriver ens lite), och är väldigt angelägen om att berätta precis hur han mår, precis hur han känner. Han skriver dikter om henne. Han lyssnar på "deras låtar". Han ser ut som sju svåra år. Jag har på riktigt aldrig sett en så olycklig människa. Och kanske, kan man tycka, borde det väcka någon slags sympati hos mig, men icke. Jag har aldrig varit så irriterad på någon, någonsin. Jag vågar knappt vara i lägenheten, jag är på riktigt rädd att jag är kapabel att skada honom. Så jag går hit. Läser mejl från Sara. Hon är i Cap blablabla något? När jag kommer till Paris, så jag får klara mig själv första dagen. Och mitt i detta, när jag försöker deala med kryddpojkshat, vilse-i-paris-nojor och min feber på en och samma gång ringer morsan, som jag inte pratat med på 2 veckor, med 300 jobbiga orolig-mamma-frågor. Helt fel tillfälle, så ni kan ju räkna ut hur det gick. Jag vill inte vara här. Jag vill inte till Paris. Jag vill inte hem. JAG VILL TILL GÖTEBORG! Malin kläckte nyss en alldeles briljant idé... endagsbiljett till way out west 14 augusti. Fever Ray spelar, så den idén ska helt klartövervägas mycket noga.


Kommentarer
Postat av: kisse

kom hem snart!

2009-07-21 @ 21:12:12
Postat av: rosannna

säg gärna yill om mnni bokar endagsbiljet. jag hade velat ha tvådagars men martina o susanna ska ha fest den 15e ju.. följer jättegärna med om man är hemma till kvällen den 15e?:) PUSS

2009-07-22 @ 00:55:32
Postat av: becci

Kom hem nu anna!! Saknar dig! och vadå bgb?! malmö malmö malmö :P haha ! <3

2009-07-22 @ 13:00:01
Postat av: becci

oops . GBG ;)

2009-07-22 @ 13:00:41
Postat av: Anna

Råsie: Ja! det var min tanke. Ska fila vidare på den här planen, är sjukt sugen!

Becci: ÅH DU LEVER! Jag saknar dig så mycket! Vet du! När jag sov i eftermiddag drömde jag att du hade tappat bort din jacka och var jätteledsen så jag kramade dig och du grät. Sedan räddade Isak mig när jag var på väg hem till lägenheten och en massa äckliga killar kom och ville ta med mig till ett disco.

Kisse: 19 dagar. Eller ngt sånt. Haaha, det går sjukt fort..

2009-07-22 @ 18:20:20
URL: http://neuf.blogg.se/
Postat av: rosanna

vi MÅSTE till way put west. sjukt bra badndpå fredagen. band of horses fever ray robyn röyksopp. aaaaah. MÅSTE!!!!!

2009-07-22 @ 21:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0