Musikonsdag

För en vecka sedan släppte Friday Bridge sin andra platta. Den har dock fått ganska kass kritik, och som den sucker för kritik jag faktiskt är, så tänker jag inte lägga pengar på den. Feglyssnar på youtube istället. Och jag är kär i den här videon, pretty!



Men det var förra veckan! Den här onsdagen är ännu musikroligare. Pete Dohertys Grace/Wastelands kommer. Även om jag insett att jag är för trött och gammal för fuck forever och killamangiro-dängor så tror jag på Grace/Wastelands. jag inbillar mig att det är tio vackra For Lovers-uppföljare. Vi får väl se!

Salem Al Fakirs uppföljare Astronaut kom idag, och jag råkade visst plocka med mig den från jobbet... Tillsammans med en påse mutchips från OLW. Fint! De droppade av en kasse med alla sina nya smaker för säsongen. Det här fenomenet är inte helt ovanligt ser ni. Halstabletter, tuggummin och läsk är andra mutor som droppar in på jobbet då och då. Jag tackar och tar emot. Såklart.

Och finally! Fever Rays debut som änsålänge bara funnits tillgänglig som mp3 släpps i butik. Det är den bästa plattan jag hört hitills i vår, men det har jag ju redan tjatat hål i huvudet på er om.

Inte nog med det! Kleerup i popcirkus ikväll, efter Grammisgalan går det nog inte att missa riktigt. Har på känn att Luuk kan få till en riktigt snaskig intervju. Även fina El Perro Del Mar ikväll. So don't miss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0