IN FOR THE KILL

Det är fredag! Jag har hookat med Ullis för första gången på tre månader och livet bara leker. Allt är bra nu! Det faktum att vi dricker upp Ullis pappas fin-vin kanske hjälper. Jag vet inte. Nu - mer vin. Sen - tre rätters med white russians hos Fia. Jag älskar den här dagen! Lycka! För första gången på länge, känns det som!

Högskoleprovet känns just nu miles away, men jag är där. Halv nio? var det så tidigt? Äsch, det fixar vi. Förresten, imorgn är det ju earth-hour! Inte att glömma? Jag ska tända hundra ljus och bara ha det mysigt. Mm. Det borde vara earth-hour minst en gång i veckan kan jag tycka.

Kvällens partylåt: La Roux - In for the kill! Så klart. Ska lyssna in Ullis på all min musik som hon missat i tre månader. Det är ett mission...

PUSS PÅ ER HELA VÄRLDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0