six afraid of seven

Jag vet inte vad jag gör just nu.. Kan inte tänka helt klart. Jag förstår inte att jag gjorde högskoleprovet idag? Jag kan omöjligt lyckats scora mer än 0,5. Jag är ett vrak. För igårkväll var för många white russians, för mycket läskigt folk ute på stan. Morris var enbart befolkat av CREEPS. Jag var nästan rädd en stund, det var så mycket som var fel liksom. Ledde till konstant mardröm de två timmar jag faktiskt lyckades sova, om eld, boxningshandskar, taffsande killar och arga ögon. Usch. Riktigt obehagligt faktiskt. Nästan så att jag inte vill gå dit ikväll. Men det ska jag. Det är ju ändå lördag, och om jag kastar in handduken nu och typ somnar vaknar jag inte förrän imorgonkväll. Så vi kör. Jag har till och med bjudit mina vänner på kalas hemma hos mig, det hör ju inte till vanligheterna. Så det blir nog fint. CIAO!

Förresten! Lyssna på Röyksopps Tricky Tricky. Mer, mer, mer Karin Dreijer Andersson, ge mig mer! Kan man bli beroende av en röst så är jag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0