AAARATATATATAATATATATATA

Igår var bara sjukt bra. Sjukt sjukt sjukt bra. Vi kör lite bilder på det. Jag hittade min gamla trotjänare till kamera längst ner i en byrålåda igår och chockades av dess uselhet, men vad gör man inte?!

Det var som sagt lite förfest hos mig. Bara jag, Fia, Emelie, Ullis och Boppa. Alldeles lagom. Jag hade släckt ner varenda lampa men tänt desto fler ljus, det var mysigt. Det var det. De gillade det. Grannarna skötte dock Earth Hour åt helvete, inte ett hus var nedsläckt! FY!

Jag hade letat fram mina glasögon. GUD VAD JAG ÄLSKAR DEM! Förutom att jag har sår bakom öronen idag.

Eftersom vi redan var en timme back pressade jag flickorna som fan. Här snackar vi tre glas var. En jävla hets blev det...

Jag klängde förstås lite extra på Ullis. She liiiiiked it.

Beatlejuice fick mitt försök till drink heta. DE TYCKTE ATT DET SMAKADE INSEKT?! Ingen drack den. Jag hällde ut samtliga i morse.

Fia under kjolen #1

Fia under kjolen #2

Ullis sätter posen.

Jag med.

Det blev dansigt.

..Och spexigt.

Det var inte så crowded på dansgolvet, men vad fan dårå?

Shoes on! Jag hade verkligen inte planerat att någonsin sätta på mig dessa skorna igen, men det kändes plötsligt som en vettig idé. Huh..

En inte helt nödvändig cider. Här snurrade det väl mycket minns jag.

Ullis fick finna sig i att bli tatuerad.. TJAAARLÄÄÄJK!

Ja det var det. En riktigt fin afton. Idag var också fint. Ullis och jag har varit på Lilla Ro, och sen bara dött i soffan till typ nu. Är lite bitter över sommartiden, jag känner mig verkligen bestulen...

Kommentarer
Postat av: kisse

nu saknar jag er mega efter att ha sett alla pics...

2009-03-30 @ 06:59:17
Postat av: Josse

Vad Shnygg du var that night.

2009-03-31 @ 09:23:24
Postat av: Fia

Hehe, dessa bilderna hade jag gått glipp om!

Hehe.. faaaen som jag ser ut då! Hahah! Men en bra kväll var det!

2009-11-19 @ 03:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0