Arbetslösarbetslösarbetslösarbetslösarbetslös

Känner att jag måste göra en liten anteckning här, sista dagen som arbetande individ, på obestämd framtid. Det är förstås mest skönt, men det är först nu jag inser att det inte kommer trilla in en lön på kontot varje månad. Det är sparpengar som gäller från och med nu.. Jisses. De är ju slut om en månad, känner jag...

Inte minst för att jag planerar att köpa kamera! För bästa möjliga dokumentation av Nice så krävs annat än en sliten kompaktkamera som kostade 900 spänn. För tre år sen. Så jag slår på stort i morgon! Och förhoppningsvis kan den blåsa lite liv i den här ödemarken som ska föreställa min blogg. WEEKEND IS COMING UP. På fredag blir det fest hos Emelie, och det slår ju sällan fel. På lördag blir det en heldag med krogrejs och vin och vattenpipa på Ullis tak. JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0