Förresten!

Någon sa att torrschampoo luktar hund. Just därför har jag hållt mig borta från det. Men nu har jag kapitulerat för mitt ständigt feta hår (12 timmar, sen är det kört. INTE OK) och köpt Toni & Guys torrschampoo. För det första luktar det sjukt gott. HAH! För det andra är det sjukt effektivt. Jag kan ärligt räkna antal hårprodukter som hållt vad de lovat på en halv hands fingrar. Man blir ALLTID besviken ju. Inte nu. Jag förstår inte hur det går till, men fan det funkar verkligen. Jag ska inte tävtta håret på en månad. GO GO GO!

Så för all del, gå och köp. Dagens tips typ.

Kommentarer
Postat av: jillian

annaaaa!! är du säker på att deras torrschampo luktar gott? i håret? jag sprejade lite i luften och på en liten slinga och kände ingenting. Jag måste ha ett torrschampo som luktar gott till p&l nästa vecka!! mitt är helt luktfritt!!

Tacksam för svar, gums!

Och keep it steady overthere ;)

2009-06-17 @ 17:52:06
URL: http://nimble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0