lacamera


PANG! Djupt hål i plånboken. I sju timmar har den funnits i min ägo, och jag har tagit en bild. Den här. Jag är så apatisk idag att jag inte riktigt vet var jag ska bli av. Inget är kul. Förutom att packa Nice-väskan. Ett litet problem. Alla krämer och skit jag planerar att ta med mig tar upp typ halva väskan. Men jag behööööver ju dem. Andra hälften ockuperas just nu av en samling pocketböcker. Svårt att välja. Det här kan bli ett heltidsjobb fram tills att jag åker. Bra, jag saknar redan mitt gamla.

Kommentarer
Postat av: jillian

Ditt halsband är mumma! har precis beställt ett nästan likadant! Kände att jag var tvungen att säga till då jag egentligen inte gillar alls att ha likadana grejer som andra. Och jo, fin kamera. Sjuuukt fint hål i plånboken, iaf!

2009-05-21 @ 21:15:52
URL: http://nimble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0