I know you feel like dancin

Älskade lediga helger alltså... Det är tokigt vad de uppskattas när de bara inträffar varannan. Lite fest igår blev mycket fest. Börjades på Torstens med tjejerna och Paulinas tyske trevlige man. Jag körde solomiddag (Torstens BLT är LÄTT det godaste på menyerna i Ängelholm nu. Jag kan inte gå dit utan att beställa en. Fan.) och vin och drinkar och öl på det. Fint. Vi målade vikgubbar på servetter och redde ut Beccis intresse för Mr Rabbit. Sen Nicks. Knasigt folk! Lindanita! Maria! Winnie! Jillian! Också Morris i vanlig ordning. Jag snurrade mest runt där ute och pratade med en jävla massa folk från förr. HEJ OCH HÅ VAD JÄTTEKUL ÄNGELHOLM VAR HELT PLÖTSLIGT RÅ. Jag hade ju nästan gett upp hoppet här! Men jag skulle kunna ta i och säga: ALLA VAR DÄR! Det var så mycket gött folk ute igår och det blev typ 100 yra konversationer. Lite för lite dans, men det är okej. Jag hade galet jävla jättekul.

Idag fick jag sota, det snurrade till klockan två i eftermiddags. Och då nångång snodde jag pappas bil som går på luft och drog med Malin och Ullis till Dunkers. Som var helt gratis idag! Jippieyay! Gratisnöjen är de enda sanna nöjena. Vi lyssnade på folk som sjöng och spelade musik. Vi målade på en vägg. Vi såg en supermysig dans/teater-föreställning samt en fotoutställning. Kände oss lite kulturella helt enkelt. Fika och glass i Norra hamnen på det.. Ibland är Helsingborg bra vackert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0