in 3 weeks

Söndag. Jag är redan trött på Norges fiolvisa. Och det här är inget klassiskt fall av bitterhet, att Sverige inte skulle placera sig särskilt högt stod ju klart direkt, och det var rimligt. Den lille norrmannen är galet charmig, men som sagt... Spela låten för mig en gång till och mina öron blöder (effekt av kommersiell radio hela dagen). Ukraina däremot, fan vad bra hon är, Svetlana. Helt oförtjänt en tolfteplats, Europa pallade väl inte trycket...

DÄRMED VAR SISTA ORDET SAGT OM EUROVISION. Ärligt.

I övrigt nojar jag helt sanslöst mycket över att jag om tre veckor är ensam och vilsen i Nice. Det tar upp all min tankeverksamhet så jag är inget kul just nu. Då blir det okul blogg. Nej. Det är inget kul nu. Jag vill bara vara där, och ha all ångest överstökad. För det kommer ju bli skitbra, det fattar ju vem som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0