Macarons


En aaaaalldeles förtjusande liten macaronbutik har öppnat just runt hörnet här! De har säkert 50 olika smaker som bara får det att vattnas i munnen. Idag gick jag förbi och planerade att bjuda Ingrid på kakkalas, jag ville köpa typ 100 var så att vi skulle vara sysselsatta hela eftermiddagen. Det gick dock åt skogen när jag fick höra priserna. TVÅ EURO STYCKET! Jag menar, vi snackar bakverk som inte är större än en köttbulle modell mindre. Så vi fick nöja oss med varsin, kanske lika bra det...

Kommentarer
Postat av: Malin

Påminner mig om två saker: Gratis lunch när vi fick den där överblivna hotellgrejen från svenskarna:..och! Den där fina butiken på på Champs! Myyys!

2009-11-11 @ 18:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0