Noir Kennedy

Jag hade ju tänkt pyssla ihop en hel secondhand-guide, men det kommer jag aldrig bli klar till om jag känner mig själv rätt. Så vi tar en i taget.

Den här upptäckte jag och Andrea på strosarrunda i Marais. Det som är bra med den är att de redan gjort urvalet, och du slipper leta dig tokig. Istället vill du ha det mesta på galgarna! Massa tjusiga stickade tröjor, rutiga skjortor, kängor och denimplagg framförallt!

Dessutom är det en himla snygg affär, med speglar i likkistor och engelska telefonkiosker som provhyttar. Några husnummer bort på samma gata har de öppnat en liten filialbutik som ockå kan vara värd ett besök. Där säljs Cheap Monday jeans samt omgjorda Second hand plagg. Visserligen till HUTLÖSA priser, men det är superfina och inspirerande att se iallafall.





Noir Kennedy
12, Rue du roi de siecle
Metro: St-Paul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0