TÄVLING!

Idag, den 12 november, sitter jag inne på 1,1 kg svenskt godis. Jag tänkte att vi skulle slå vad om hur lång tid det dröjer innan jag sitter inne på 0,0 kg svenskt godis. Jag satsar mina pengar på 48 timmar. GO GO GO!!!!

Den som gissar rätt vinner ingenting. Jag funderade en kort sekund på att spara en bit marabouchoklad eller kanske en liten fruxo eller ahlgrens bil. Som en symbolisk liten vinst åtminstone. Men nej. Det blir alldeles för svårt för mig. Jag väntar mig rusning i kommentarsfältet nedan, det gör jag verkligen.

Kommentarer
Postat av: linnea

jag tror att du är lite tankspridd och lyckas tappa bort delar av godiset och sen hittar du inte de förrän om en vecka, och då kan du äntligen äta upp det. så min gissning är 6,5 dygn.

2009-11-12 @ 12:15:46
Postat av: Bea

Av egen erfarenhet direkt fran Aussie skulle jag tippa pa att du sparar lite? jag sitter pa en pase polly som har varit dar i 1,5 manad nu, ar alldeles for radd for att oppna den, den kommer att ga fort. ( av 3,2 kg) Sa till min gissning, hmm, 48 h for mestadels, dvs 0.9 kg och resterande 200 g ngn manad? ska vi saga den 13 december? bra till Lucia och allt haha!! LOL LOL LOL

2009-11-12 @ 21:12:56
URL: http://downunderbea.blogg.se/
Postat av: kisse

äd allt med en gång!

2009-11-14 @ 12:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0