mer kors i taket



Har hängt på väla hela dagen med Rosie och Danne. Vi hann med en hel del.. Bland annat kollade vi synen alla tre och jag fick bekräftat att jag är halvblind. Tänk att synen kan försämras så brutalt på två år.. Jag var prickfri (PRICKFRI) när jag tog körkortet, men jag har känt det komma smygandes. Sen åt vi så mycket lunch att vi mådde illa, och mina högra skosnören fastnade i vänsterskon så jag satt fällben för mig själv och vurpade så hårt att alla inne på Spirit trodde det var jordbävning. Det är så typiskt mig! Jag ramlar allllltiiiid. Det är inte normalt att ramla så mycket som jag gör, jag kan nämna tio vurpor på rak arm (samtliga gjorda efter 15-årsstrecket och senaste bara för två veckor sen). Som sagt, inte normalt.

NÅJA, det viktigaste är halsbandet på bilden. En av tjejerna i baren på Experience Coktail Bar hade precis ett sådant, och jag sa till C att jag hade dödat för det. Men jag tänkte att det är rätt one of a kind, och jag kan nog glömma det. Men så på Solo! Det bara hängde där och väntade på mig. Jag är så äckligt shoppingnöjd, materiell tillfredsställelse alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0