basicupdate

Satt nyss och funderade på om jag skulle styra upp mig själv och hänga på till Le Baron ikväll? Mest för att Le Baron är den klubben i Paris jag allra helst vill gå på. Jag hann ända bort till spegeln, där jag insåg att jag har världens största mössa på huvudet. Och att anledningen till det är att jag inte tvättat mitt hår på.. eh. hm. Det här är lite pinsamt. Men FEM dagar. Då var det bara att styra av alla Baron-planer direkt. Fy tusan vad det ser ut, inte ens en hel burk torrschampoo har något att säga till om på mitt huvud ikväll. Utöver det kan jag komma på typ ytterligare 5 anledningar till att hålla mig bakom lås och bom ikväll. Så så får det bli. I övrigt förbannar jag min familj för att de inte haft vett att skaffa telefon till nya huset. Jag har desperat försökt få mig en pratstund sen i lördags, idag fick jag snilleblixten att ringa mammsen på jobbet. Hon hann avvara exakt 4 och en halv minut innan det var dags att sticka nålar i nästa fjortisbrud. AAAAAAAAAAAHHH! Jag har säkert en halvtimmes tråkigt dravvel till övers, sånt där som bara föräldrar orkar lyssna på. BLÄ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0