circus

Jag har letat efter de här! Så jag fick lite puls när de hängde där, sista S, i en ensam hörna på H&M. Kön till provrummet en lördag är ett riktigt skämt, så jag provade inte. Nu vet jag inte längre... Känns inte 100. Tror jag har exakt likadana i svart dessutom...


Det fanns förresten lite Sonia Rykiel kvar, alla bottennapp liksom. Ett par superfina stickade leggings med diamanter blev jag dock väldigt sugen på. Fast de fick stå tillbaka för cirkushotpantsen ovan..

Men det jag förälskade mig allra mest i på min tur på stan idag, var en axelremsväska. ÅH vad jag behöver en sån! Jag fick en supefin Mulberrykopia av mamma och pappa i Thailand, och villkoret för det var att jag kasserade my one and only älskade axelremsväska som bokstavligen vittrade i sönder. Och gud vad jag saknar den... Men nu tror jag att jag funnit ersättaren på Zara... Slår nog till nästa vecka när BENSON ÄR HÄR!

VÅR idag förresten, u n d e r b a r t.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0