Emma B-day

Idag fyller Emma år! Eller i natt! Och det firade vi på BDD såklart. Det var en grym kväll, även om Bianca tvingade oss att fixa oss på typ 20 minuter och jag kände mig helt ofärdig. Så blev allt... Jäkligt bra!


Presentbord!


Också vidare till Roman och förfest med skyltdockor (saknade Vera för första gången) och tequilaöl!


SÅ SNYGGA!!!


Les pompoms!


Vi klottrade en hälsning på toalettväggen. Något säger mig att Romans flickvän suddar ut den idag.


HIHIHOHAHHOOO!


Och så lite Bonheur på det.

NUUUUU ska jag packa weekendbagen. För om typ två timmar drar vi till Normandie och det fetaste huset jag någonsin sett. Just nu är allt så himlans jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0