heavy cross


Nu har jag mitt eget heavy cross alltså.. I LIKE!

Vi har nog promenerat dryga milen idag, good work! Ont i fötter och kroppar vill jag lova... Bra shopping har det också varit! På H&M slog jag till på Sonia Rykiel-leggingsen som otroligt nog fanns kvar. Ett enda par! I min storlek! De skönaste leggingsen någonsin.. Vi var på Marc Jacobs också, men de hade de sämsta utbudet någonsin. Ett par nyckelringar till Benson iallafall. Colette kollade vi också in, när vi ändå var i krokarna. Alltid lika kul att taffsa på 80000-kronors Balmainjackor.. Och så sålde de försvarets hudsalva för 6 euro! Det tyckte vi var rätt lustigt. 14 spänn hemma eller hur är det? Korset hittade jag i någon slampbutik i samma galleria som Le 66, som jag peppat Benson så himla mycket inför. Älskade deras second hand när jag var där - MEN! De har tagit bort den... Så otroligt tråkigt. Lunch fick vi på Le Fumoir, tillsammans med en massa tjusiga franska damer och herrar. Det stället är en liten favorit! Eftersom det ligger precis utanför Louvren tyckte jag att vi iallafall skulle gå in på gården och kolla in pyramiden, och väl där var det absolut ingen kö in på Louvren! Och som europé under 26 kommer man in gratis på alla Paris muséer, så KATCHING! En snabb mona-lisa-vända blev det.. Har en känlsa av att många turister kör just den vändan.. Som en sista effort spanade vi in Eiffeltornet, och precis då kikade solen fram. Fin dag alltså!

Nu ska vi snart göra en kraftansträngning i mitt lilla kök, världens bästa pasta ska jag få till.. Och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0