neo+bc

Med risk för att förvandla det här till partybloggen...



(Linda har inte hittat soprummet. Men tvättmaskinen funkar?)


Men det går bra nu! Igår satt vi hemma hos Linda och tittade djupt i vinflaskan till kvart över tre innan vi kom någonvart, tiden bara spriiiiinger. Vi begav oss till Neo, som kryllade av läskiga männsikor. När vi kom ut snöade det! Det smälte bort så fort det landade tyvärr, men lite mysigt var det! Vidare till Black Calvados som visst skulle ha varit Serge Gainsbourgs häng en gång i tiden. Jag såg framför mig hur vi skulle hänga i kristallkronorna. Ehh.. Det var hypermodernt och skitfult. Hatade det. Så Binco, hennes man och jag delade taxi hem till våra kära krokar. Förfesten var bäst, som så ofta...


Kommentarer
Postat av: Josse

Du är så jävla snygg min vän!

2010-02-01 @ 15:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0