patchwörk


Vilken tur att Emma är seg så jag hinner ta fåniga outfitbilder med självutlösarn! Hurra!

Jag vill visa er mina nya jeans. Jag tycker de är coola. De kostade 50 euro från början. Nu 20. I min storlek vill säga. Om jag däremot drog in magen så kom jag i en storlek mindre, och de kostade av någon anledning bara 10. Så, det är bara av ekonomiska själ jag köpt för små jeans. Äsch, jag hatar jeans. Jag har aldrig jeans, jag slutade med det för typ ett år sen när mina hormoner fick spatt och jag gick upp sisådär 7 kilo. Jenas är ju apsnyggt egentligen, det är bara det att alla jag äger är minst en storlek för små eftersom jag vägrar acceptera att tiden som 26:a för läääängesen är förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0