En lista minsann!

Jag har stulit en lista av min kusin! SKOJ VA?! Det tillhör ju inte vanligheterna här inte, men jag har insett att jag själv tycker att det är kul att läsa listor, och det är ännu roligare att svara på dem!

Lovar du att vara ärlig?  Till 98% ja.

Du heter:  Anna. Men jag har alltid haft en plan på att byta. Jag tycker det är coolt att välja sitt eget namn.

Smeknamn:  Får nya typ en gång i veckan. Interna och mycket tillfälliga.

Låt som när du är ledsen sörjer till:  Jävligt dålig på att sörja.

Beroende av:  Socker. Alltså på riktigt. Planerar att söka hjälp för skiten.

Vad tror folk om dig:  Ja inte tror de att jag är den trevligaste och gulligaste på jorden i alla fall. Det är jag inte heller. Men jag funkar.

Stämmer det:  Som sagt.

Vad får du oftast komplimanger för:  Mina kläder.

Vad säger du för att imponera på någon:  Att imponera på folk är nog inte min grej…

Brukar du skratta för dig själv:  Jag är bäst på det!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS:  Mobilen ligger däruppe.. Tror det var något jävligt packat från Binc.

Var bor du:  Paris for the moment!

Trivs du där:  Eh. Ja.

Äger du några converse:  fyra

Sprit, cider, vin eller öl:  cider, åååh. Det var längesen. Men jag säger skumpa?

Brukar du bli för full:  Nej jag har nog faktiskt sjukt hög toleransnivå när jag tänker på det…

Är du allergisk mot något:  Mina katter. Jävligt synd. Och så gräspollen en månad om året då jag håller på att dö.

Hur svarar du i mobilen:  Hej det är Anna. Skittråkigt!!!

Antal timmar sömn inatt:  10!

Brukar du komma i tid:  Jag är galet punktlig. Jag försöker öva bort det för att jag är den enda människan jag känner som är så punktlig, alltså får jag ALLTID vänta på folk.

När mår du bra:  Nu?

När blev du fotad senast:  Igår, när jag var bakismonster och tryckte in ett halvt kilo pizza. CHARMING!

Hur känner du dig nu:  Lite uttråkad ärligt. Annars hade jag aldrig suttit här och intervjuat mig själv som någon jävla wannabekändis.

Vanligaste färg på dina kläder:  Svart. Försöker dock bryta mönstret.

Vad tycker du om fötter:  Mina egna är rätt vidriga.

Vad saknar du:  En normal månadslön som trillar in på kontot den 25e varje månad…

Hade du en bra kväll igår:  Tja. Det var nog inget särskilt med den.

Favorit dryck på morgonen:  Te.

Rakar du benen:  Kanske två gånger om året haha. Mina ben är rätt flintis redan.

När brukar du oftast gå och lägga dig:  Runt tolv.

Är du blyg: Beror på, helt och hållet.

Sysslar du med någon idrott:  HA. HA. HA. Nej.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:  Nej det gör jag nog inte.. Jag tror man kan connecta lite extra med någon vid första ögonkastet, men kärlek nej. Inte ens förälskelse.

Har du spytt offentligt: Räknas bakom en buske på Norrvikens trädgårdar? Jag tror inte att någon såg!

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:  Göra allt för att få byta tillbaka illa kvickt!!!

Är du nöjd med ditt liv: Ja för tillfället absolut, sen är det det där med framtiden.. Scary…

Är du bortskämd:  Nej det tycker jag inte. Inte sådär att jag får massa grejor. Däremot är jag fruktansvärt lat.

Vad gör du i morgon:  Är helt ledig tills nästa måndag så jag ha inte ett måste i hela världen. Men jag är pank också så så jävla kul är det inte.

Vad längtar du till: Kan inte låta bli att längta lite tills jag ska hem i April. Är dock nästan säker på att det bara kommer bli en sjuk besvikelse.

Har du bra vänner och äkta vänskap: MMM många fina.

Vad använder du för schampo: Varvar Aussie eller vad det heter med Loreal Experts silverschampoo.

Hur gammal är du: Tjugo

Tycker du om någon just nu: Snackar vi killar eller?  NEJ, jag hatar fransmän.

Gröna eller röda äpplen: PINK LADY.

Gillar du golf: Inte direkt.

Vilken tid gick du upp idag: nio-halvtio sådär.

Har du sovit i din egen säng inatt: Nej. Den vet jag inte ens var den finns längre, säkert bortslarvad i något flyttlass.

Har du strumpor på dig nu: Ja ulliga knästrumpor som kostade 50 cent på H&M.

Är det okej att gråta: Gud ja. Förr grät jag precis hela tiden, och det var verkligen ett sätt för mig att lätta på trycket. Nu har jag blivit så dålig på att gråta! Det känns inte hälsosamt… Att det inte hjälper att gråta är den trögaste saken att säga någonsin.

När grät du senast: Eh med tanke på det uttalandet känns det lite kluvet att svara i fredags på den frågan.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Välgörenhet (trist men självklart tycker jag). Sen vet jag allvarligt talat inte. Njuta av känslan att ha så mycket pengar på kontot?

Bär du glasögon eller linser: Nej, har alltid haft en sjujävla bra syn. Tyvärr har jag det senaste halvåret börjat se otroligt mycket sämre, och gick jag till en optiker nu skulle han tveklöst säga att jag skulle ha glasögon…

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Inte alls.

Har du piercing: Nej, har aldrig känts som min grej…

Vill du gifta dig: Jag tror det.

Vill du ha barn: Hade du frågat mig för ett år sen hade jag skrikit NEEEEEJ. Men jo, en unge kan jag väl kanske klämma fram om tio år eller så.

Solar du ofta: typ aldrig. Bara på semester, då är jag rätt seriös soljägare.

Är du bra på att laga mat: It’s getting better! Det finns hopp för framtiden i alla fall.

Är du flygrädd: Mindre och mindre. Har blivit en del flygande på sista tiden, och då försvinner det där mer och mer.

Hur vig är du: Om vi säger såhär: Jag kan böja mig ner och nå knäna.

Är du musikalisk: Väldigt omusikalisk. Jag tror inte att någon hade kunnat lära mig att spela ett instrument om de så hade försökt varje dag i ett år.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Vilken är din favoritglass: Åh jag äter all glass!

Tror du på ett liv efter döden? Det där orkar jag inte tänka på.

Tycker du om sushi? Sushi är livskamraten jag saknade de 19 första åren i mitt liv.

Vad äter du helst när du ser på film: godis godis godis.

Har du tandläkarskräck: Jaa.. Mer och mer. Den tilltar så att säga.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls. Önskar dock att jag var en morgonmänniska. Ska bli det när jag blir stor.

Vilken ögonfärg har du: Den frågan är faktiskt helt obesvarbar när det kommer till mina ögon.

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Tillhör väl inte till vanligheterna precis, men ja.

Biter du på naglarna: Ibland, om det finns en flisa som stör mig.

Röker du: Nej det tror jag inte.

Hur ofta tränar/motionerar du: Jag svarar gärna på den frågan lite längre fram i livet.

Senaste låt du hörde: Telephone med Lady Gaga och Beyoncé. Vilken jävla powerduo dom är. GRYMMA BRUDAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0