en sko bara

Har bestämt mig för att unna mig själv en fet Nellyorder eller liknande lagom tills jag kommer hem.. Jag har nog aldrig shoppat så lite som under det här året, dels för att jag är rätt fattig. Och dels för att Paris + budgetshopping inte direkt går hand i hand.. Jag skulle behöva beställa ett par partyskor som inte är boots att använda i sommar, men jag snöar jämt in på bootsen, typ de på bilden bara vråååålar kom och ta mig. Jag vet inte.. jag tror helt enkelt att sandaletter och pumps inte är min stil. Det blir ju weird till sommaren. MEN. No worries för det, jag kommer antagligen vara fastkedjad vid fotboja bakom disken på statoil juni-juli-augusti. Skönt att ha det problemt löst.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hur feta är de bootsen!? Såg de i fjant-Glamourama på webben.

2010-03-12 @ 22:30:01
URL: http://ltothe8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0