FRIDAYFRIDAYFRIDAY

Ikväll åker jag till Hardelot för att gå in i pluggkoma (slutprov i 2 timmar på ALLT vi gjort nästa vecka). Det känns helt ok. Framförallt eftersom det var okej att shoppa upp lönen idag istället för att spara den till fest i helgen.


Billiga partyskor från New Look. Jag hatar egentligen New Look. De har så mycket fult att man blir mörkrädd ibland. Tänk Gina tricots fulaste mest överdrivna tacky grejer, fast 10 gånger fulare och tacky. Men billiga och helt okej skor är de bra på...


Och så den här saken från H&Ms Gardencollection. SUPERSNYGG med mina levis 501-shorts. SOMMAR!

Skulle ta mina kängor som pajat till skomakaren också. Eller egentligen skulle jag det redan igår. Kom dit tjugo i tre, de öppnade tre. Så jag gick och tog en kaffe i solen, sen promenerade jag hem med påsen igen och kom inte på det förrens jag var innanför dörren. jahapp. Så idag gjorde jag ett nytt försök, var nästan framme när jag insåg att jag hade fel sko. Den trasiga låg fortfarande hemma i garderoben. Bra jobbat. Tror inte det är meningen att jag ska gå till någon skomakare här. Säkert svindyrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0