JESUS IN THE HOUSE

Igår var INSANE. Fem skånebrudar istället för tre, helt klart uppfriskande. Madonnas toyboy Jesus Luz spelade på VIP-room, så det bar av dit. Linda är bundis med VIP-chefen, så han tar emot oss som om vi vore några jävla hedersgäster eller något, tar med oss upp i restaurangen för att det är någon han vill vi ska träffa. Så vi kindpussas med en kort liten kille med långt hår och jag tänker vad är det här för en fjant? Men sen när vi går ner igen märker jag att tjejerna är helt hispiga för tydligen var fjanten Bob Sinclair. Tur att jag inte fattade det när vi hälsade, jag har en tendens att bli lite överdrivet starstruck.. Hmmmmm. Sen får vi vårt bord, i vanliga fall trycker dem alltid in en hos ett gäng rika gubbar eller så, men igår fick vi ett eget bord precis vid dj-båset, där typ 3 servitörer såg till att champagneglasen var ständigt påfyllda. Så kul! Jesus var förresten också en fjant, men han spelade grym musik! Alla blev tooookiga när han avslutade med Madonnas Celebration, jag bara väntade på att Madonna själv skulle dyka upp ur tomma intet. Men alltså nej. Nu blev det inte så. Ikväll fortsätter eventuellt kändisjakten! Lindas största idol här i livet - Timbaland håller till på Palais.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0