axel axel höft höft

Bagatelle ar bara sa fantastiskt! Riktig hojdarkvall, aven om det sag illa ut for mig forst. Vi mottes hela ganget pa La Gare vid La Muette som var otroligt fint. Som en gammal tagstation. Vi satt pa terassen och drack rosé, och jag var bara superopepp. Men jag bestamde mig for att hanga med ut i bushen iallafall. Och dar lurade jag min kropp till att bli superpepp genom att dansa som en tok fast jag inte alls kande for det. Det funkade! Helt plotsligt var allt skitball och jag ville aldrig sluta dansa. Men vi tog taxi till BC vid halvtre och fortsatte dar, superkul i en timme innan de slappte in alldeles for mycket folk och det inte gick att rora sig. Da akte jag "hem" och at kakor och snokade rundor. Inga lik i garderoben, trist... I morse vaknade jag med sjukt ont i halsen, sen hostade jag blod. Frascht. Men nu mar jag bra! Fest ikvall?? JAAAMENVISST. (MASTE kopa batterier till kameran..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0