high quality


Jag älskar verkligen min gamla digitalkamera, jag gör det. Det här var den pallde med igår, BRA JOBBAT TYCKER JAG?!!?!? Äh jag klagar ju egentligen inte.. Det där med att alla blir snyggare efter typ 10 drinkar stämmer ju, och det är väl för att synfältet påminner om bildkvaliteten här. Härligt.

Queen var skitfult, både folket och stället. Jag stannade bara i ungefär en timme, men det var rätt kul.. Taket höll på att lyfta alltså, och hög stämning är aldrig fel.

Nu har jag en healthy pizza i ugnen och sen ska jag försöka se Seven Pounds med Linda. Jag har försökt tre gånger, och alltid somnat, så nu jävlar?!?!?!? Jag är helt säker på att det är en fantastisk film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0