malibuuuuuuuuuu


Jag fattar inte varför vi inte varit på BDDs Girls Night innan. Vi är jämt där på torsdagar, men aldrig innan typ ett. Får man tummen ur redan klockan tio bjuds det på fri bar, middag och... Manliga strippor. Det var det mest pinsamma jag sett i hela mitt liv. Totalt vidrigt! Det var stringkalsonger, rumpor, skynken som täckte alldeles för lite, låtsassex och lapdances. Jag hade på riktigt dött om jag hade varit en av tjejerna de drog med upp...


Det var strandtema och Malibu sponsrade - Men jag tycker mer att hatten ser ut som en cowboyhatt?


VI VAR SÅ JÄVLA PARTY. om jag får säga det själv.


Our lovely Stephanie was there!


Cowgirl. Som sagt. Hade jag vetat att jag skulle ha den hatten på huvudet hela kvällen så hade jag nog bytt ut jeansvästen. Tjaaa... Sen dansade vi som tokiga, tills vi tog taxi till BC. Där var det rättså dött och jag stannade inte särskilt länge. Tog en taxi hem själv, och höll på att sätta i halsen när det är en kvinnlig taxichaufför!!! Det händer bara inte i Paris. Det kulle inte förvåna mig om hon är ensam, eller möjligtvis en av två. Vi pratade om att det är för jävligt med folk som vandaliserar kyrkogårdar. Varför har jag absolut ingen aning om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0