not bad, not bad



Ingen Signe kanske (jag matchar också hellre med converse men det funkar dåligt på vip-room..), men vafan. Inte illa! Jag kände mig smokin' hot igår faktiskt!

Jag och L åkte metro till sextonde och mötte upp Bianca, Emma, Spephanie och boysen. De hade käkat och verkade rätt avslagna hela gänget, men det var mysigt ändå. Sen fortsatte vi tjejer till en bar och drack vin och snackade skit.

Black eyed peas (nåja, will.i.am och den där kinesen iallafall) dj:ade på vip-room, och enligt säkra källor var det totalt omöjligt att komma in. Men vi bestämde oss för att testa.. Det var SÅ SJUKT mycket folk utanför, jag har aldrig sett något liknande, minst 500 pers. Men vi har blivit så jävla grymma på att synas på rätt vis. Få ögonkontakt med vaktjävlen utan att se desperat ut. Så det tog typ 2 minuter att komma in. Skitnöjda, såklart.. Vi stannade nog bara i en halvtimme. Black eyed Peas-killarna spelade GRYM musik, men det var INGEN som dansade. Folk stod och LYSSNADE som om det vore en jävla konsert?! Surt. Så jag åkte hem och fick sova sex härliga timmar istället, mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0