OH IT'S RAINING AGAIN

Det ar verkligen konstgjord andning pa den har bloggen nu. Infor doden liksom. Inga bilder och franskt tangentbord. Jag ber sa mycket om ursakt for detta...

Igar var vi pa forfest i sextonde. Hangde pa balkongen och hade tjusigaste utsikten - Eiffeltornet. Fantastiska byggnad! Varje gang jag ser den pa nara hall blir jag helt fascinerad. Det ar verkligen sa vackert och imponerande. Nar det blev for kallt ute flyttade vi in och bestallde en massa sushi, M m m mmmmmm. Helt plotsligt, mitt i fuckin maten sa borjar ett gang snorta en massa kokain direkt fran bordet. Jag har varit har i nio manader, och jag har aldrig varit med om att folk gjort det sa tydligt. Det var rattsa obehagligt faktiskt.. Samtidigt nyttigt, for det ar bara nar man har mojligheten mitt framfor nasan som man verkligen kan inse att man ALDRIG kommer droga. Fy fan.

Vi akte ut till Longchamp vid tolvsnaret, och jag gillade det mycket battre den har gangen. Kanske for att det inte var lika fullproppat med stekigt folk.. Det satt till och med ett gang flummisar pa en filt pa marken och drack ol som de forvarade i egen kylvaska! Men allt det roliga tog slut nar det borjade pissregna vid tva, och de stangde av musiken.. Det var heeeelt omojligt att fa taxi eftersom alla skulle darifran samtidigt och det ligger i fuckin skogen. Tur att vi hittade en random snubbe som kunde kora. Det var SJUKT OS i bilen och vi kom fram till BC hur pepp som helst. Och dar var det den gamla vanliga visan, men inget fel med det. Sen projsade jag sjukt overpris for taxi och var ratt sur nar jag kom hem och krop ner i varm och mysig sang.

SLUT PA PARISFEST! (om jag inte far till det pa onsdag, jag vill vill vill)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0