PSST

Nu tar jag mig ur min deppkoma. Tre dagar räcker, kan jag tycka. Idag har jag spenderat ÅTTA timmar framför datorn, för att försöka få bort ett jävla virus som planterade sig någongång igår. JÄVLAR. Och precis när jag trodde att saken var biff, så dyker det upp igen. Det är nån sån skit som typ inte går att få tag på. Jaha nähä. Datorn funkar ju som den ska ändå (minus rätt mycket hastighet och plus miljarder popups) så jag får väl låta det vara tills jag kommer hem.


Mina öronhål (herregud vilket fult ord, men vad heter det då?!!?) är helt förstörda, alldeles uppsvullna och kli-iga.  Kanske har gått och blivit nickelallergiker på äldre dar? Men kul med örhänge iallafall, jag ska anstränga mig för att hitta fler jag gillar i framtiden..

Kommentarer
Postat av: sofia

Måla på dem med genomskinligt nagellack! Det brukar hjälpa

2010-05-13 @ 11:08:09
URL: http://itbecomesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0