220510




Igår var en fantastiskt fin kväll! Bästa möjliga start - Moules Frites på Rue de Buci med Sara + gänget! Varför har jag inte ätit musslor varje dag här? Jag älskart. 


Sen svirade jag om och åkte hem till Stephanie i sextonde för middag nr 2. Hon hade fixat så himla fint med sallader, melon, och hembakat bröd. Fina Stephanie alltså.. Vi har känt henne i en vecka, och jag har aldrig träffat någon så generös, openminded och gullig.






Vidare mot LONGCHAMP. I jämförelse med Bagatelle, var det här mer stekigt och bratigt. Föredrar den mystiska skogskänslan på Bagatelle, men det var hur stort som helst. Jag är dålig på att uppskatta folkmängder, men lätt 1500 pers. Vi hade grymt kul i tre timmar, tills våra fötter mördade oss och vi tog taxi tillbaka till Stephanie.


Där våldförde sig Linda på katten Pussycat. Sen åt vi jordnötssmör och snackade skit innan vi somnade helt fantastiskt underbart skönt i ett av de tre miljoner rummen i lägenheten. Vaknade idag vid tolv av den vidrigaste mensvärken. Så nu är allt jag orkar att sitta här i min säng med laptopen som värmekudde på magen. Kul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0