Avnjuter en härlig liten bussresa

Jag åker buss till Göteborg. Det kostar ganska exakt hälften så mycket som tåget. Den uppenbarelsen alltså! Precis samma känsla som när jag insåg att en gurka kostar tre kronor på Netto och 18 på Ica Malmborgs. Så, nu sitter jag här och försöker känna tillfredsställelsen över att ha tjänat TREHUNDRA SPÄNN!!!!! Det går inte så jävla bra. Sen var jag såklart, sist på bussen och således inklämd längst bak. Det är rätt skumpigt här kan jag berätta, tre gånger har jag dunkat huvudet i väggen hittills, ofrivilligt ska noteras med tanke på det jag skrev sist jag åkte tåg. Killen framför mig har lutat sitt säte bakåt, jag har honom i mitt knä praktiskt taget, skulle kunna fläta hans hår faktiskt. Dessutom har han dragit ner rullgardinen till vårt GEMENSAMMA fönster, så det där med att se landskapet passera utanför kan jag ju glömma. Tur den glade busschauffören gav mig en spypåse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0