Bjuder på en trevlig bild. Glad torsdag!


FÖRLÅT för det här. Men jag lever med det, då får ni stå ut med en lågupplöst bild. Kan jag tycka. HEHEHEHHEHHEHEHHEHEHHEHEHHE.

Mitt badrumsavlopp har proppat igen, ingen överraskning kan tyckas när man ser den här bilden. Saken är den att brunnslocket satt som berget så jag har liksom ignorerat problemet och tänkt att det rinner väl undan. Så småningom. Rimligt, visst!??! Men idag blev jag trött på skiten och våldförde mig total på lockhelvetet med en gaffel (som strök med, om man säger så...).

Jag är inte äckelmagad när det kommer till... Skit och smuts och bakterier och sådär. Jag kan bita ihop och tänka på väldoftande sommarängar och så tar jag mig an de smutsigaste jobben. Men i min avloppsbrunn har jag mött min överman. Jag tror inte ni förstår.. Bilden gör inte den här vidervärdiga sörjan rättvisa om vi säger så. Det ser ut som att en enorm råtta drunknat och sedan fått ligga och marineras i hår och hudavlagringar i fem år. Kanske är det så. Troligtvis är det så.

MEN. Ljusglimten i den här historien är att jag inte behöver beblanda mig mer med råttan. Nejnej, ett litet samtal till en viss fastighetsskötare så är problemet snart ur världen. FUCK U BOSTADSRÄTTSHAVARE. Heheheheheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0