Firar fungerande nätverk på tåget med ett sjukt engagerat blogginlägg!

Undrar om Telenor har styrt upp sin täckning på sista tiden? Den har inte varit värdelös förut men en förbättring är uppenbar. Sitter på tåget och har full täckning hela ängelholm-malmö-sträckan. Har aldrig hänt förr! Grymt! En tågresa på en och en halv timme utan fungerande nätverk får mig att typ börja banka huvudet i väggen. Blir dum i huvudet av att göra ingenting. Tog alltså en tur hem idag, hade en lista på saker jag tänkte stjäla av mina föräldrar för att jag är pank och inte har råd att köpa dem själv. Funkade bra. Men märker deras ovilja att bidra till min försörjning... Känner mig sjukt utkickad ur boet. Lärde mig en sak förra månaden. Det funkar visst inte att shoppa skor för matkassan och sen ringa hem och be om pengar. Sedär. Nåja, är fullpackad med kassar med mat, husgeråd och andra förnödenheter. Hämtade även min älskade lagbok. Är inte ironisk, jag älskar den för det är bara när jag sätter på mig mina fejkbrillor (borde dock skaffa mig ett par riktiga, har blivit halvblind på ett par månader) och bläddrar koncentrerat i den som jag känner mig lite lite lite smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0