Höll hårt på shoppingstoppet i hela 4 dagar!


Har haft en underbar dag med konstrunda i NV-skåne och så fika på mitt favoritställe i hela världen, LILLARO<3 Köpte den här superfina klänningen också, Eva hade sytt så mycket nytt fint. Önskar att jag också kunde sy...

Nu ger jag Nittileaks ytterligare en chans, tycker inte att det levererar. Kanske känns mer intressant framåt slutet av nittiotalet när man har lite mer att relatera till. Hoppas de gräver ner sig i Leila K framåt 95-96. TÄNK! Leila K i studion! Det hade varit något. Ett tag var jag extremt fascinerad av henne och satt och följde flashbacktrådar där folk berättade snaskiga historier om hur de sett Leila K kissa på öppen gata eller snatta i mataffären. Ibland har man alldeles för lite att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0