PLAY THE WORLD

Jag ska erkänna något. Jag har förlorat min tv-shops-oskuld. Ligger det inte lite prestige i att kunna säga att man aldrig handlat på tv-shop? JO. Men i veckan när jag erkänt detta skamliga för folk, har jag till min stora förvåning märkt att de som aldrig lurats av tv-shop är jävligt få. Någon har köpt ett abtronicbälte, någon ett zumbapaket, någon har köpt någon jävla köksmaskin som kan skalamixaskivaskärarivakokastekavispa. Gemensamt för alla är att deras tv-shops-förvärv står bortglömda och samlar damm efter att man efter en använding konstaterat att DET FUNKAR JU INTE! (Ganska givet att en använding inte är tillräckligt för resultat i zumba och abtronic-fallet, men å andra sidan - vem fan orkar sitta med ett abtronicbälte och vibrera dagarna i ända? Eller dansa zumba i vardagsrummet?)

NÅJA. Vad har då jag slagit till på? Proactiv Solution såklart. Katy Perry, Avril Lavinge, Jennifer Love Hewitt och Justin Bieber har blåst mig. JAG GICK PÅ DET. Fan vad jag skäms. I efterhand har jag fattat att de fått helt sjuka summor för att göra reklam för skiten, och att proactiv inte på något sätt är en revolutionerande produkt. Visst, den funkar på vissa, men är jämförbar med alla acnemedel på apoteket innehållandes salicylsyra. Jahapp. Det kunde jag väl för fan ha tagit reda på innan?!!?!?!?!?

För hur ser jag ut nu? Jo. Efter fyra dagars användning, har jag inte mindre än 11 finnar som var och en för sig skulle vara en total katastrof. 

Men. Jag slutade sitta hemma och deppa över finnar någon gång i 18-årsåldern, såååå, igår var jag på topp på Teds inflyttningsfest. 
 


PÅ TAL OM JUSTIN BIEBER! Ted fick en tavla signerad av underbarnet självt. TO TED FROM JUSTIN BIEBER stod det. Roligaste presenten.


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0