Hej hej hej! Jag har ingen dator längre, d...

img_6236 (MMS)

Hej hej hej! Jag har ingen dator längre, det kanske någon insatt redan förstått. Det stör mig sååå mycket för jag vill berätta så mycket skit för er, full hjärnaktivitet här nowadays. Nåja. Håll ut för en vacker dag lär jag väl fixa någon slags ersättning till den där gamla cp-lådan. Just nu ville jag mest säga att det här vinet ska ni köpa om ni står villrådiga på systemet vid vitvinshyllan. Ekologiskt! Prisvärt! Och värsta goda fräscha smaken. Tänk lite fläder och lite sommar och inte alls sött och sliskigt. Mmm, och detta från en inbiten vitvinshatare efter för många fyllor på ljummet sådant. Uuuh.. SÅ! Nu ska jag hjälpa Linda i köket innan hon gör kaoz med maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0