kissing andy kissing jack kissing johnny kissing mike


Censurerat! Barntillåtet! Bra va! Har glömt mitt youtubeinlogg så får minsann inte access till le originaaaale.

Om någon känner sig lite less på mitt fylle- (nej där tar jag i! Men tipsy-) bloggande på torsdagskvällarna, så kan jag bara hålla med er! BUT HERE GOES: JAG ÄLSKAR MINA VÄNNER. DE ÄR UNDERBARA OCH JAG ÄÄÄÄLSKAR DEM (så jävla begåvat sagt). Ikväll gör jag det dels för att vi hade en faaantastisk kväll som vanligt, men också för att Johan, bara sådär, fixar en lånedator till mig! Har varit datoramputerad i 5 dagar och jag blöder! Har inte varit mig själv. Vandrat runt i regnet, alldeles vilsen. Jag har köttsår på mina hälar så mycket jag har vandrat! Jag har läst en hel skönlitterär bok, betänk då att jag inte öppnat en romanjävel på ett år! Så, lyckan över att åter ha joinat civilisationen är total. Firar med vaka, KAN JU INTE GÅ OCH LÄGGA MIG NU HELLER?!?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0