PEPPARKAKOR, PLUGG OCH HEJ HEJ WEBCAMEN




Min webcam funkar igen efter en tids strejk. Det är så mycket på min dator som strejkat en tid och sen återuppstått. Ljudkort, webcam, fläkt you name it. Den reparerar fanimej sig själv!

Iallafall, Jag känner mig som 14 igen! Jag ser ut som 14 igen! Det är någonting med webcambilder. Man kommer nog alltid se ut som en fjortis i det formatet (WESC-tröjan anno 2004 gör ju inte saken bättre heller).

Diskuterade fenomenet webcam med Binc för ett tag sen. Hur man kunde fixa sig i en timme för att sätta sig och posa i sin webcam, det kryper i hela kroppen på mig när jag tänker på vilken vidrig liten skitunge man var. Blir mina ungar som jag var ska jag skicka iväg dem till en öde ö och låta dem växa upp utan påverkan av något annat än naturen.

Tja jo jag ville väl mest bara dela med mig av lite tentaångest, riktigt känner hur jag utstrålar den, det står ett grått ångestmoln runt mig... Har suttit här i min soffa med mina peppakakor och pluggat sen jag kom hem från 2 sjukt onödiga föreläsningar. Undrar lite när jag ska lära mig att pepparkakorna inte gör något gott för min mage. AJ. IGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0