DIRTY RIHANNNA

Den här vinterförlamningen alltså! Allt står still, ingenting händer, ingen är pepp, alla är fula. Jo det är vi. Jag vet inte vad som är värst, detta i sig eller att jag typ gillar läget. Är skitnöjd med att det inte händer någonting, begraver mig gärna i soffan och tittar på dum-i-huvudet-tv och äter sånt man blir tjock av.

Började dagen med att fighta lånedatorn. Sammarbetet låg inte på topp direkt, och det jag trodde jag skulle fixa på max en timme tog FYRA. Upptäckte att jag INTE sparat över mitt CV på usb innan min dator gick i koma. Alltså. Jag sitter i timmar och väljer ut vilka töntiga pose & party-bilder som ska följa med till nästa liv, men CV:t, DET glömmer jag rädda. Ett mycket tydligt tecken på att mitt fokus ligger fel fel fel. Jämt. Alltid. På alla plan. Så, en del av de fyra timmarna gick till att komma ihåg vad fan jag sysslat med sen 2005. Det var mycket! När jag läser det färdiga resultatet så vill jag inget hellre än att anställa mig själv, så jävla kompetent (på pappert).

Tog en pw åt att lyssna igenom Rihannas nya platta. Och. Hon är så sjukt NASTY den bruden. All good med att vara öppen med sin sexualitet, men Rihanna trycker upp den i ansiktet på hela världen. Lite jobbigt att möta folks blick när hon väser SUCK MY COCK LICK MY PUSSY I LOVE IT WHEN YOU EAT IT I WANNA FUCK YOU RIGHT NOW i mina hörlurar. Är jag bara pryd eller har jag rätt?! Alla låtar som inte handlar om att eh.. ligga, är hjärtekrossande ballader om lycklig eller olycklig kärlek och jag orkar inte. Platt. Tråkigt. Klyschigt. Töntigt. Berör inte. Kan vara den bittra celibatsingeln i mig som talar, jag är nog inte direkt mottaglig. Men jag pallar inte sån tjaffsmusik. Det gör jag inte. Rihanna får 1 sol. EN ENDA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0