MO MO MOOOO




Min partyspirit är tillbaka, FANTASTISKT. Vilken lättnad! Den var inte 100% tillbaka i fredags, men vi hade en dansig kväll på Inkonst iallafall. Vaknade med träningsvärk i låren, säger iochförsig mer om hur otränad jag är hur mycket vi dansade. När jag tänker efter. Den här grymma tjejen spelade, La Fleur. Jag blir så glad varje gång jag ser att det är brudar bakom skivspelarna, 9 gånger av 10 grejar de bättre stämning än killarna. Och så är de snygga att titta på med. Det där lät ju snett eftersom jag är ganska säker på att jag är straight, men ja. Jag tycker det iallafall.


Igår gjorde jag stan, om man säger så. Började på Renaissance med överraskning för Miriam. Så kul att se hennes min när hon trillade in och trodde att hon skulle träffa en vän, och så väntar 10 på henne. FINT! Vi fortsatte till Steakhouse där det blev middag, för alla som inte fick bråttom vidare till Debaser och Momofokos spelning. Helt jävla tokbra var det, omöjligt att stå still. Förstår inte folk som går på konserter och står med armarna i kors och ser svåra ut. PLOCKA UT PINNEN UR ARSLET AND GET YOUR GROOVE ON LIKSOM. Nåja. Sen följde jag med Jonatan och Johan till KB och fick en heltäckande utbildning i hur det går till där: Hur man måste vinkla armbågen när man dricker öl på dansgolvet för att inte slå ut tänderna. Att det hör till att knuffas och att det är ett big no no att bli sur för det. Att man tigger cigg i rökrutan och det är ett lika big no no att inte dela med sig om man har. Att KB iochförsig är en enda stor slabbig köttmarknad, men att den riktiga köttmarknaden tar plats utanför tio över fyra. Nyttiga tips!!! Sen käkade vi den godaste fyllepizzan typ någonsin. PEEEAAACE.


SNYGGA KILLAR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0