JÄVLA MES-TENTA

Är lite full i skratt. Satte 65 av 68 poäng på tentan. Inte för att jag kunde något, men för att det fanns tid att googla varenda fråga. Blir nästan ARG för att det var så lätt att håva in 6 hp, det är ju löjligt! Lite vill man ju känna att man kämpat för det! Tror fan jag varit lyckligare just nu om jag hade klarat mig med en hårsmån.. 

Nu är jag typ nästan ungefär ledig till nittonde januari, lite sjukt. Blir så trött på min utbildning, den ställer inga krav på mig över huvud taget. En retard skulle glida igenom skiten! TJA jag ska iallafall njuta av ledigheten. Bli full ganska ofta, baka julgodis, åka hem till familj och katt och kramas, sova hela dagarna om jag vill, ta tretimmarspromenader med mig själv, göra upp feta planer inför våren, bjuda in mig själv på middag hos folk så jag slipper laga själv OCH KANSKE GÅ TILL EN FRISÖR. Fan, mitt hår ser ut som riktigt ofräscha extensions... traaaash<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0