25




Vi hade så tokroligt igår! Emma och Corentin mellanlandade i Malmö och en blodig köttbit på lämplig restaurang var planen. Vi hade så kul här att det var nära att vi inte fick någon mat, köken är ju knappast öppna till klockan ett här i Malmö som I VISSA ANDRA STÄDER.. Tillslut blev det Grappa iallafall - halvtaskigt käk men underbart sällskap. Sen gick Linda och jag hem och fortsatte festen här till klockan två med vin, dans, Veronica Maggio och tictac vi hittade på gatan. Imorse vaknade jag piggare än någonsin och var så sjukt pepp på skola - på riktigt! Vi hade en ny fröken (nu låter det som att jag går i första klass...) som var fransyska. Hon pratde med så gullig accent och så slank det in en massa franska ord utan att hon märkte. Jag hade kunnat lyssna på henne i tiiiimmmaaaar. FINT!

Nu är det hög tid för mig att slänga mig i duschen för alldeles strax kommer ett gött gäng brudar hit och så gör vi precis vad vi gjorde igår fast ännu lite bättre.

TJUGOFEMTE! Nu kör vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0