tack för den

Lägenhetsvisning idag och det va inte helt smärtfritt att släpa sig ur sängen vid tio. HUVUDVÄRK. Jag får aldrig huvudvärk på bakfyllan, men både mitt och Sofias huvud höll på att sprängas i bitar. Vi kom fram till att det låter bäst att skylla på de x antal glas Moet vi fick i oss igårkväll. Vi tänker oss: "AAASSSSÅÅÅ SHHIIIT JAG MÅSTE VERKLIGEN DRICKA MINDRE CHAMPAGNE", highclass. Nåja, jag tar mig med nöd och näppe fram till mitt mål, en etta på Möllevångstorget. Jag älskar Möllan och Möllan älskar mig.

Två knarkare ranglar fram till mig när jag står och väntar på Mäklaren:
- EEEEY BRYDEN!!! Har du typ inte hamnat fel?
- Nej det tror jag inte.
- Asssåååå.. Du ser väldigt Limhamn ut typ... Du vet att vi är på Möllan?
- Hmm. Ja, jo jag ska hit.
- Jaaaaa asssååå för du ser ut som.. eh jag vet inte vad jag ska säga... en prinsessa typ. TJUSIG!

Tänk vad några droppar cleareyes, en kopp kaffe och mäklarstassen kan göra. Det är fan inte varje bakismorgon som man blir kallad prinsessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0